Direktlänk till inlägg 16 augusti 2013

Hån, spe och ett jävla sätt!

Av Smirnoff - 16 augusti 2013 22:26

2012


Nu har jag inget exakt datum på detta som hänt, men vem bryr sig egentligen?


Det var ialla fall en dag då det inte var någon fotboll alls, och jag jobbade dag!


När jag gick från jobbet var jag glad!   

Härligt att ha familjen samlad runt middagsbordet, då ska jag göra korvstroganoff för det gillar vi alla.

Väl vid matbordet så ber jag Jennifer att inte "knappa" på mobilen utan äta och umgås med oss andra i stället.

Hon gjorde tack och lov som jag sa utan bråk. 

Ännu en sak jag kände mig glad över!


Min lycka grusades igen, på en tiondels sekund kändes det som...

Tom såg att Jennifer hade en spricka i skärmen på sin mobil som (HAN) köpt åt henne i julklapp!!!

Det blev ett jävla liv med gap och skrik om hur oaktsam hon är med ALLT.

Jag försökte att säga ifrån till Tom, att han skulle lugna ner sig för att skydda min älskade unge   

Det skulle jag inte ha gjort! 

ELLER JO FÖR I HELVETE!!! ALLT FÖR MINA BARN!


Han vände all sin vrede mot mig...

Sa att det är klart att jag inte bryr mig om sprickan i mobilen för den har ju HAN betalat...

Jo klart att HAN har betalat den, HAN betalar ju ALLT! Allrahelst allt som är dyrt!


Om han kunde ana hur less jag är på att höra detta!

Jag trodde att VI var en familj?!?

Hans pengar är HANS! Mina pengar går åt till räkningar och mat, samt kläder till barnen, tvättmedel, sköljmedel och mediciner till Jennifer...


I nästa vända skriker han: Vet ni vad mina högsta önskan är?!?

Jag och ungarna tittade på varandra och sedan på Tom för att få veta hans högsta önskan...

Han skriker: det är att jag ska dö! Så får vi se hur länge ni klarar er då?? Det kommer bara att ta 1-2 månader och sedan bor ni på gatan i en låda!


Öööhh va??? Vad faan säger han? Är han inte riktigt klok? Hur i helvete kan han säga så inför sina barn?

Det bevisar ju hur jäkla dum i skallen han faktiskt är!

Nåväl, han reste sig ifrån från bordet och gick upp och in i sovrummet, drog igen dörren med en smäll!

Jag i min tur sa till ungarna att de skulle förbereda sig på en skilsmässa för jag orkar inte ta mer skit av honom längre!

Och precis då spelades låten: Starkare med Sara Löfgren, min favorit låt och som jag alltid lyssnar på för att påminna mig själv om att jag kommer att klara mig utan honom, att jag en dag faktiskt kommer att få vara lycklig igen!

Förnedrad av hans ord om att jag inte har några pengar och hur värdelös han tycker att jag är

kände jag att nu får det tamejfaan vara NOG!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Smirnoff - 12 oktober 2013 08:47

Onsdagen den 9 oktober   Dagen började bra, jag jobbade på och kände mig... som en normal människa?   När klockan var omkring ett ringer min telefon... Jag ser att det är xet... Varför jag plötsligt kallar honom det är för att jag anser att h...

Av Smirnoff - 16 augusti 2013 21:45

20130703 Telefonen ringer..... Det är Tom..   Vi hade på dagen haft en sms-konversation där det bestämdes att jag skulle till huset dagen efter för att han ville reda ut all "skit".   När jag lyfter luren och hör Tom skrikandes fråga om...

Av Smirnoff - 16 augusti 2013 21:45

20130719 PANIKÅNGEST   Känslan som kommer då ens egna barn inte vill veta av en... Varför? För att deras mamma träffat någon som hon trivs med. Som får henne att att må bra, le, känna sig trygg, skratta högt och hjärtligt.. Och tro´t el...

Av Smirnoff - 16 augusti 2013 21:45

2012-07-15 Denna dag skulle jag egentligen vilja stryka ur mitt eländiga skitliv!   Min älskade morfar avled idag efter många års kämpande mot sjukdomar och en för tidig död. Vad är egentligen en för tidig död? Hur mycket orkar en människa me...

Av Smirnoff - 16 augusti 2013 21:45

2012-06-23 Midsommarafton är en sån där dag då man åtminstonde kunde få önska att man var lycklig...   Detta år började den halv om halvt med lugn och ro... Vi skulle hjälpa till på campingen med diverse saker, och det var ju trevligt... Dagen ...

Ovido - Quiz & Flashcards