Direktlänk till inlägg 30 juli 2013

-92 året då allt började

Av Smirnoff - 30 juli 2013 12:50

Vi träffades i ett idrottssammanhang du och jag. Jag minns att jag tyckte du var rolig och "stor i käften".... Du hade humor och var glad och lite sådär härligt tokig :)Jag blev kär, galet kär! Allt gick fort, kanske för fort? Men, jag antar att det är så det är när man blir kär?Vi började dejta och sedan umgicks vi mer och mer...Jag var mest hos dig eftersom att jag bodde hemma hos mina föräldrar. Jag minns att du var snäll och kärleksfull, men jag minns också att du precis som jag hade ett jävla humör. Här startar nu det som gör så förbannat ont och det som gör att jag inte förstår mig på mig själv.Jag hade varit och handlat ingredienser för att laga mat till oss, jag kände mig lycklig... När jag kommer hem från affären möts jag av en förbannad pojkvän, (vi kan kalla honom Tom)Det är 21 år sedan så jag minns faktiskt inte varför Tom var arg, det jag minns är att vi hamnade i en konflikt där han blev så förbannad att han slog påsen med matvaror ur handen på mig så alla glasburkar gick i kras...Jag kommer ihåg rädslan som om det var igår detta hände, och jag fattar än idag varför jag inte lämnade honom där och då? Men det är väl som min vän sa till mig: Det är så kärleken är, är man kär så stannar man trotts en konflikt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Smirnoff - 12 oktober 2013 08:47

Onsdagen den 9 oktober   Dagen började bra, jag jobbade på och kände mig... som en normal människa?   När klockan var omkring ett ringer min telefon... Jag ser att det är xet... Varför jag plötsligt kallar honom det är för att jag anser att h...

Av Smirnoff - 16 augusti 2013 22:26

2012 Nu har jag inget exakt datum på detta som hänt, men vem bryr sig egentligen?   Det var ialla fall en dag då det inte var någon fotboll alls, och jag jobbade dag!   När jag gick från jobbet var jag glad!    Härligt att ha familjen sam...

Av Smirnoff - 16 augusti 2013 21:45

20130703 Telefonen ringer..... Det är Tom..   Vi hade på dagen haft en sms-konversation där det bestämdes att jag skulle till huset dagen efter för att han ville reda ut all "skit".   När jag lyfter luren och hör Tom skrikandes fråga om...

Av Smirnoff - 16 augusti 2013 21:45

20130719 PANIKÅNGEST   Känslan som kommer då ens egna barn inte vill veta av en... Varför? För att deras mamma träffat någon som hon trivs med. Som får henne att att må bra, le, känna sig trygg, skratta högt och hjärtligt.. Och tro´t el...

Av Smirnoff - 16 augusti 2013 21:45

2012-07-15 Denna dag skulle jag egentligen vilja stryka ur mitt eländiga skitliv!   Min älskade morfar avled idag efter många års kämpande mot sjukdomar och en för tidig död. Vad är egentligen en för tidig död? Hur mycket orkar en människa me...

Ovido - Quiz & Flashcards