Alla inlägg den 31 juli 2013

Av Smirnoff - 31 juli 2013 12:21

Toms kompisar var snälla partygalna människor, jag gillade dem allihop :)

De anordnade fester i olika bygdegårdar med dj´s och mat, drickat fick
man släpa med sig själv.

Eftersom jag aldrig har varit speciellt intresserad av att dricka alkohol
stod jag hellre ute och rökte cigg..


När jag stod och pratade med en av Toms kompisar kommer han ut och

tittar på mig med avsmak i blicken och säger:

Vill du låna na´?

Hans kompis tittar förvånat på Tom och frågande på mig, jag känner hur

ledsen och chockad jag blir...

Tom fortsätter på sitt "tuffa" sätt med orden som får mitt självförtroende att dala:

-Ja, det sliter ju så lite... ääääh då kan få na´....

Efter det försvinner han åter in på festen.

Jag lämnar Toms kompis frågande ansikte och går en sväng.


När jag har frågat honom efteråt varför han säger såna saker om mig till

sina/våra vänner svarar an:

- Jag var full och jag skoja ju bara?!?


Hur kan man behandla en människa som man påstår sig älska på detta nedvärerande sätt?

Och VARFÖR stannade jag kvar?


Jag trodde nog att min kärlek skulle få honom att ändra sig?

Ack så fel jag hade!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards